Pencinta Yang Dimuliakan Allah. :)

TINTA PENULIS.

Dengan Nama Allah,

Aku hanyalah insan hina berlumur dosa yang seringkali tergelincir dari landasan iman. Aku perlukan teguran, nasihat & doa yang berpanjangan dari kalian.

Sesungguhnya aku menulis disini tujuan utamanya adalah untuk memperingatkan & menasihatkan diriku sendiri. Kala aku menulis, mungkin Allah tika itu meningkatkan keimananku. Maka, bila aku rasa lemah, aku akan kembali semula ke sini & membaca kembali catatan-catatanku; untuk aku baca, hadam & menghayati semula nasihat yang pernah aku tulis suatu masanya.

Ambillah mana yang baik & tinggalkanlah yang tidak bermanfaat. Semoga Allah Mengampuni semua dosa-dosa kita.. Amiin.

Sunday, September 13, 2009

AWARD... :)


Salam warahmatullah..

Ana dapat award dari ukhti Syauqah Mujahidah. :)
amboi, senyum lebar... thanks Syauqah..

Happy2 juga.. ada assignment yang perlu disempurnakan ni..

1> kena letak 5 fakta menarik tentang pemberi award: Syauqah Mujahidah;

-seorang ukhti manis yang agak misteri... hehe
-nama pena kami sama, "syauqah". Bermakna duri..
-walaupun tak kenal rapat dan tak pernah bersua muka, tapi ana pasti.. ukhti syauqah adalah seorang muslimah yang baik...
-blognya bagus!
-hm... ukhti syauqah adalah antara mujahidah Islam yang berani dalam tulisan2 nya. teruskan perjuangan!! :)

2> kena nyatakan10 fakta tentang diri sendiri;

-ana berasal dari Jempol, Negeri Sembilan.
-Menyambut hari lahir semalam; 12 september
-Berumur 21 tahun.
-pelajar sains gunaan (biologi) di USM penang.
-anak ke-3 dari 5 adik beradik. 2 abang dan 2 org adik perempuan..
-ana boleh jadi sangat pendiam.. dan ada masanya suka bercakap.. hehe.
-ana suka warna merah, putih, ungu dan hitam. Tapi tak tahulah kenapa blog ni warna merah jambu ye.. (semangat femininisme menjalar dalam diri... :) hehe)
-hm.. banyaknya 10.. tak tahu nak merapu apa lagi nih.. hm... ana suka tengok orang.. tengok.. meneliti... dan berfikir.. (bukan mengumpat ye!) hehe. xla, ana memang suka tengok orang..
-ana seorang yang pemalu tapi suka senyum... :)
-last but not least, i'm just a simple person.. :) kesederhanaan itu penting..

Alhamdulillah.. habis jugak..
eh.. eh..
lupa... ada assignment ke-3..

Dan yang terakhir, sila beri award ini keada 10 orang yang anda anggap istimewa;

Semua follower ana istimewa... :)

Jadi korang ambillah sendiri award ni ye..

Tapi, ada nama yang ana nak highlight kan.

-ukhti ummi habibah; nah amek... special for u... :)
-ukhti bazliah rodzi atas nasihat berharga y pernah diberikan..
-ukhti yanayeir sebab rajin ziarah + beri komen..
-ukhti farah rahim sebab rajin ziarah juga.. :)

dan tentunya;

-ukhti syauqah :)

Kepada semua follower blog-syauqahwardah1209.blogspot.com, terimalah award ni... jangan lupa posting ye.. :)

terima kasih semua..


4 comments:

  1. hihi..terharu je rse nme tertulis..

    ReplyDelete
  2. camane nk ambik??pas2 bleh ajar x signature 2.hihi

    ReplyDelete
  3. salam..oh T____T
    first name kena highligt.
    terus nyanyi lagu 'kau teristimewa' by adibah noor.

    hihi
    thanks syuaqahwardah.maaf baru berkesempatan menjenguk ukhti.kejap lagi ummi selesaikan.

    ReplyDelete

"Dan berpesan-pesanlah kamu dengan kebenaran dan kesabaran.."